Google Nest Thermostat E - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Google Nest Thermostat E op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Samenvatting

De Nest Thermostat E is het kleinere broertje van de Nest V3. De slimme thermostaat beschikt wel over een klassiek design en een meegeleverd pootje. Je kunt het apparaat niet zelf ophangen. Het product wordt geleverd inclusief de Heat-link aansluiting. De Thermostat E krijgt stroom via batterijen en kan dus niet in het stopcontact. De thermostaat is te besturen via Google Assistant, IFTTT en Alexa. Het apparaat heeft geen Apple compatibiliteit. Met de Eco-functie kun je een minimum temperatuur instellen en de thermostaat past zich aan jouw woning via Nest Sense. Zo weet de thermostaat wanneer het moet stoken. Je kan met dit apparaat op afstand de temperatuur in je huis bepalen waardoor je geld en energie kunt besparen

Pluspunten

Minpunten

+ Bijgeleverde voet

+ Eco-functie

+ Zelflerend met Nest Sense

- Aparte Heat-link aansluiting

- Werkt niet met Apple Homekit

- Prijs

Jan Alberti 02-03-2021

Drama

Geschreven voor: Google Nest Thermostat E

1e apparaat werkte niet. Verbind niet met telefoon of tablet. Via support nieuwe ontvangen. Werkt ook niet. Gespecialiseerde door google aangestelde installateur gebeld. Vertelde me doodleuk dat hij er niet meer aan begint. Van de 50 installaties die hij tot nu toe heeft gedaan heeft hij er 10 aan de praat gekregen. Wat een aanfluiting Google. Doe er wat aan.

Annet 30-10-2019

Vreselijk product. Niet kopen

Geschreven voor: Google Nest Thermostat E

Energie zuinig en gemakkelijk in gebruik via een app op je telefoon.
Echter heb nu de 3e thermostaat opgestuurd gekregen ter vervanging van de vorige, maar ook deze werkt niet. Klantenservice is alleen via mail te bereiken, je staat 15 min in de wacht telefonisch en dan krijg je ze alsnog niet te pakken. En ze laten me het probleem zelf oplossen, sturen geen monteur/installateur; die mag je zelf betalen. Nu mijn geld terug gevraagd